Ügyfélszolgálati közlemény
Tisztelt Ügyfeleink, Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Vannet internetszolgáltató és egyben a Bigblu Limited Magyarországi Fióktelepe a koronavírus-járványra való tekintettel ügyfeleik, munkatársaik egészségének megóvása érdekében a személyes lakossági és üzleti ügyfélszolgálatát (7626 Pécs, Felsővámház utca 52.) 2020-11-11 napjától visszavonásig szünetelteti.
Ezzel párhuzamosan a megnövekedett igényekre való tekintettel bővítjük telefonos elérhetőségeinket, az ügyfélfogadási időnket is meghosszabbítottuk.
2020-11-16 napjától:
Munkanapokon 8-18: 00 óra között kollégáink készséggel állnak rendelkezésükre.
Minden bejövő megkeresést a Tőlünk megszokott figyelemmel fogadunk, ami személyes egyeztetést igényel, ahhoz türelmet kérünk.
Szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdés, bejelentés esetén használják levelezési rendszerünkkel:
Létesítéseink folyamatosak, minden esetben törekszünk a várakozási idő minimalizálásában.
A kialakult helyzetben elengedhetetlen a világháló elérése. Digitális oktatás, Home Office, kapcsolattartás a családtagjainkkal, barátainkkal mind az internet adta lehetőséggel működnek.
Kérünk mindenkit, hogy segítsék a munkánkat türelmükkel és megértésükkel, hiszen küldetésünk, hogy mindenki online maradhasson.
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!