Miben térnek el az üzleti internetcsomagok a lakosságiaktól?
A cégeknek az internet sok esetben kritikus infrastruktúra, ezért magas minőséget várnak el. Gondolj csak bele: az otthoni netre akkor legfeljebb nagyobb vendégségek idején kapcsolódik tíznél több eszköz, míg egy céges kapcsolatnak akár 50-100 kollégát is ki kell szolgálnia, akik videókonferenciáznak, nagyméretű fájlokat küldenek és felhőben futó szoftvereket futtatnak egyszerre. A kapcsolat szakadozása otthon legfeljebb némi bosszúságot okoz, egy vállalkozás számára viszont komoly veszteséget is jelenthet. Ráadásul a családok internetes igényei jellemzően nagyon hasonlóak, míg a cégeké rendkívül eltérőek egymástól.
Üzleti internetcsomagjainkban ezért testre szabható a le- és a feltöltés sávszélessége és a garantált sávszélesség aránya. Mindehhez rendkívül magas, sok esetben 99% feletti éves rendelkezésre állás és mindig elérhető, gyorsan reagáló ügyfélszolgálat és hibaelhárító csapat tartozik.
Milyen díjcsomagot érdemes választani?
Az üzleti internet kiválasztásakor a felhasználás helye, módja és a csatlakozó eszközök várható száma a legfontosabb szempontok. Csak néhány kérdés: mekkora adatforgalmat bonyolítanak a kollégáid? Üzemeltetsz-e szervert a telephelyeden? Szeretnél-e wifit biztosítani a betérő vásárlóidnak? Szükséged van-e nagy feltöltési sávszélességre például élő közvetítésekhez?
Szerencsére nem kell telekommunikációs szakértővé képezned magadat. Ha hozzánk fordulsz, szakembereink felteszik majd a megfelelő kérdéseket és a válaszok alapján a legmegfelelőbb csomagokot ajánlják cégednek.
Tényleg 100%-os a Vannet lefedettsége?
Igen, tényleg. Az ország legnagyobb részén többféle technológiánk is elérhető, de ha mással nem, akkor a földi kábelhálózatoktól független műholdas kapcsolattal egészen biztosan biztosítani tudjuk a szolgáltatást.
Mennyi idő alatt kötik be az internetet a telephelyemre?
Az igénybejelentést követően munkatársaink rövid időn belül helyszíni állapotfelmérést végeznek, hogy megállapítsák, az általad igényelt sávszélesség elérhető-e. Amennyiben az eredmény pozitív, úgy a szerződéskötést és az esetleges telepítési költségek befizetését követően maximum 30 nap alatt, de akár egy héten belül kiépítik szakembereink a szükséges berendezéseket.
Miért előnyös a backup szolgáltatás?
Amennyiben az elsődleges internetkapcsolatot valamilyen műszaki vagy egyéb probléma miatt nem működik – technikai probléma merül fel a szolgáltatónál, megsérül a kábel vagy éppen tervezett leállás történik – , a backup szolgáltatás azonnal át tudja venni a helyét. A megszakítás nélküli adatforgalommal céged minden körülmények között lendületben marad.
Mit tegyek, ha nem működik az internet?
Ritkán, de nálunk is előfordulhatnak technikai problémák. Ha szolgáltatáskimaradást vagy műszaki hibát észlelsz, jelezd az éjjel-nappal hívható, 72/315-331-es számon, hogy kollégáink azonnal megkezdhessék az elhárítását.
Mekkora a maximális elérhető sávszélesség?
Mikrohullámú szolgáltatásunkkal egyénre szabott, extrém magas sávszélességű csomagot is össze tudunk állítani neked. Akár a 2000/2000 Mbps sebesség is elérhető – ez szimmetrikus csomag, vagyis a letöltési és a feltöltési sávszélesség egyformán magas. Ez már szélsőségesen nagy adatforgalmat bonyolító felhasználók igényeit is ki tudja elégíteni. Ha tanácsra van szükséged, a várható felhasználás függvényében szakembereink segítenek megbecsülni, mekkora sávszélesség felelne meg a legjobban a céljaidnak.
Mennyire stabil és megbízható a Vannet szolgáltatása?
Üzleti internetünk rendelkezésre állásra nagyon magas. Hagyományos csomagjainkra 98%-os, béreltvonali szolgáltatásunkra pedig 99,9%-os rendelkezésre állási garanciát vállalunk.
Mely csomagokhoz jár fix IP-cím?
A Vannet valamennyi üzleti díjcsomagja fix IP-címet is tartalmaz.
Mit jelentenek a szimmetrikus és aszimmetrikus díjcsomagok?
Szimmetrikus díjcsomagok esetén a feltöltési és a letöltési sebesség megegyezik, aszimmetrikus csomagoknál pedig eltér – jellemzően a letöltési sávszélesség magasabb. Az, hogy a céged számára melyik a legideálisabb, attól függ, hogy mire szeretnéd használni a szolgáltatást. Szakembereink ebben is tudnak tanácsot adni.
Mennyi a telepítési díj?
Mikrohullámú szolgáltatás esetén üzleti csomagjaink kiépítése ingyenes, a helyszíni felmérés alapján azonban merülhetnek fel extra költségek. Ezekről szerződéskötés előtt részletes tájékoztatást adunk. Műholdas csomagjaink esetén a díjcsomagok fix telepítési díjat tartalmaznak. Optikai csomagjaink esetén mindenképp előzetes felmérés szükséges, a díj függ a gerinchálózathoz képesti elhelyezkedésen.
Hagyományos díjcsomagot vagy béreltvonali szolgáltatást válasszak?
A béreltvonali szolgáltatáshoz nem tartoznak fix díjcsomagok, ezért az igényeidnek megfelelően, egyedileg alakítjuk ki a sávszélességet, ami akár 2000/2000 Mbps is lehet. Hagyományos díjcsomagjaink ezzel szemben rögzített díjcsomagokat tartalmaznak, amelyek ugyanúgy folyamatos, biztonságos és nagy sávszélességű hozzáférést tudnak biztosítani. A bérelt vonalat azokban az esetekben javasoljuk, ha a cégednek nagy garantált sávszélességre, kiemelten magas rendelkezésre állásra vagy extrém gyors netkapcsolatra van szüksége.
Endrei Ferenc
+36 70 430 3707
Flink Szabolcs
+36 72 315 331
Vér Gabriella
+36 72 315 331
Nézd meg szolgáltatásainkat!
Nézd meg további szolgáltatásainkat!
(hibabejelentési céllal éjjel-nappal hívható)
7630 Pécs, Üszögi kiserdő utca 1/c
Hétfő-Péntek (ügyfélszolgálat):
08:00–16:00
Hétfő-Vasárnap (hibabejelentés):
00:00-24:00
Szombaton-Vasárnap és ünnepnapokon:
Zárva